Archiwum - lutego 2005

;] Komentarze (20)
21. lutego 2005 19:07:00
linkologia.pl spis.pl

to jest cos w stylu wielkiego powrotu :D tak ;] baardzo zaniedbalysmy tego bloga. yh. chamsko troche. ale powracamy ;] po dlugiej przerwie ... ale jestesmy, choc nie orientuje sie juz w jakim skladzie ...eee ... takjakbym byla zacofana w tym temacie. nie jestem pewna czy np. truskawa i aneczka 'polacza moce' by ten blog nadal istniaal ? czy trzeba bedzie poszukac 'kogos nowego' czyli nowej atomoofki ?! :D ee tam ;] bo i tak jest pieknie :D bo chyba wszyscy sie kochaja, tak, jak nakazal Bog ;] boszeee ... glupoty pisze :D moze lepiej juz skoncze ... no to paa ;*

truskawaa : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28123456